Döner Sermaye Başvurusu ve Referans Numarası Alınması Hakkında Duyuru
05 Nisan 2018

             Bakanlığımız Döner Sermaye İşletmesi gelirlerinin faturalandırılması amacıyla kullanılan Merkezi Fatura Yönetim Sistemi 01.01.2017 tarihinde uygulanmaya başlamıştır.

                Sistem referans numarası alınarak ücret yatırma esasına yönelik kurgulandığı için vatandaşların İşletme Müdürlüğümüz hesabına ücret yatırırken mağdur olmamaları amacıyla İl Müdürlüklerine gelmeden telefon, e-posta ve faks yoluyla referans numarası verilmesi yanında sistemde güncellemeler yapılmış olup telefon, e-posta ve faks haricinde internet adresinden referans numarası alınabileceği başvuru. csb.gov.tr gibi e-devlet kapısı (www.turkiye.gov.tr) üzerinden de referans numarası alınabilecektir. Ayrıca alınan referans numaraları kullanılarak Bankalar arası Kart Merkezi (BKM) aracılığıyla banka hesabı ve kredi kartı ile ödeme yapılabilecektir.